گرامیداشت هشتمین سالگرد فقدان مرحوم یحیی‌زاده (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت حضرت صدّیقه کبری فاطمه زهراء (سلام الله علیها) را خدمت حضرت بقیةالله (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) و همه ارادتمندان بانوی دو عالم، تسلیت عرض می‌کنیم.

هر ساله در چنین روزی، مجلس روضه‌ای به یاد ارادتمند آن شفیعه روز محشر، مرحوم حجةالاسلام‌ والمسلمین حاج سیدجلال یحیی‌زاده برگزار می‌گردید که امسال به علت شرایط کرونایی، برگزار نگردید. از عزاداران أمّ أبیها درخواست داریم که با مراجعه به نشانی ذیل، روح آن دلباخته بانوی شهیده امروز را با تقدیم فاتحه و صلوات و انتخاب یک جزء قرآن و تلاوت به نیابت از آن مرحوم و برادر عزیزش، شهید سید رضا یحیی‌زاده جهت هدیه به پیشگاه حضرت زهراء، شاد کنند:

https://iporse.ir/6045068

خداوند همه عزیزان را مشمول عنایات ویژه سیّدة النساء قرار دهد.

بازنشر نوشته‌ی مرحوم یحیی‌زاده (ره) در ارادت به حضرت زهراء (سلام الله علیها):

مادر!

با شنیدن کلمه مقدس «مادر» ضربان قلبم سرعت می‌گیرد! اما باور کنید از این تعبیر مقدس، ابتدا ذهنم، قلبم به سمت جده سادات، حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها حرکت می‌کند!

مصیبت مادرم حضرت زهرا علیها السلام بیش ازمصیبت کربلای فرزندش، مرا منکسر می‌کند! البته من هر وقت، هرکار مشکلی دارم، اورا صدا می‌زنم، هرچند آن وجود مقدس، هنوز هم «الجار ثم الدار» را رعایت می‌کند!

خدای من!

چه شد این دفتر هفتم مجلس هشتم، در روز دوم جمادی‌الثانیة و روز دوم فاطمیه دوم، گشوده شد، نمی‌دانم! دفتری که این چنین گشوده گردد، کی و چگونه بسته خواهد شد، نمی‌دانم و خدا می‌داند!

خدای من

به مادرم حضرت زهرا مرا ببخش و از خطا هایم درگذر! همین چند روز قبل بود که آقاتهرانی، نماینده تهران در مورد نمایندگی و نماینده شدن از قول آیت الله بهجت که خودش استفسار کرده بود، نقل کرد که به شدت انسان را از بزرگی این مسئولیت و خطیری آن می‌ترساند!

نمی‌دانم چرا وقتی چنین مطالبی می‌شنوم و همواره در آن طور مواقع، آرزوی … (*) خود می‌کنم!

شاید با توجه به زلات و ضلالات این مسیر، راه دیگری برای برای رستگاری نمی‌بینم! و به هرحال از طریق دیگر فیض فوز را برای خود دور از دسترس یا حتی از محالات می‌دانم!

اللهم بحق فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و السر المستودع فیها …

خدایا (به حضرت زهرا سلام الله علیها) چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار. (آمین یا رب العالمین)

——

* در اصل نوشته جای نقطه چین خالی است. ولی از سیاق نوشته‌های مشابه فهمیده می‌شود که منظور آن مرحوم، «مرگ و شهادت در راه خدا» بوده باشد.

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*