پیام تسلیت رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان میبد

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال شهادت گونه نماینده بسیجی، ولایتمدار و مردمی شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی حجه‌الاسلام والمسلمین یحیی زاده موجب تاسف و تالم گردید. آن اندیشمند فرزانه، معلم اخلاق و اسوه صبر و متانت در طول دوره مسئولیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی، خدمات ارزشمندی را به ویژه در زمینه توسعه فرهنگ و آموزش عالی شهرستان‌های میبد و تفت تقدیم نمود؛ این عالم مجاهد و فرهیخته، عمر کوتاه اما با برکت خویش را در جهت خدمت به مردم محروم و نیازمند حوزه‌های انتخابیه مصروف داشت و این ویژگی‌ها ایشان را فردی برجسته و محبوب ساخته بود.
ضمن تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه مرضیه(س) اینجانب از طرف خویش و به نمایندگی از تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان مجتمع آموزش عالی میبد که خود یکی از یادگارهای ارزشمند آن نماینده خدوم می‌باشد، این ضایعه جبران ناپذیر را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف میبد به ویژه حضرت آیه‌الله اعرافی و خانواده آن بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل آرزومندم.
ضمناً از تمام اساتید، دانشجویان و کارکنان مجتمع جهت شرکت پرشور در مراسم تشییع، خاکسپاری و یادبود آن عزیز سفرکرده دعوت بعمل می آید.

عباس کلانتری
رئیس مجتمع آموزش عالی آیت الله حائری میبد

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*