جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مراسم «بی قرار خدمت» که به یاد مرحوم یحیی زاده در کانون شهید رجایی برگزار شد اظهار داشت: او یک انسان بزرگ و والا بود. انسانی که عشقش خدمت به مردم بود. لحظه های زندگی و عمرش را در خدمت به مردم گذراند.
وی ادامه داد: در این مدت کوتاهی که در کنار ایشان بودم درس های زیادی از وی گرفتم.

بیقرار خدمت (39)
جوکار ادامه داد: لبخندهای همیشگی او را هرگز فراموش نمی کنم. مردی برای خدا و رضای او به پاخواست. احساس خستگی نکرد. تلاش کرد. مرد قانونگذاری، نظارت و پاسخ به مطالبات مردم بود. پاسخگویی به مردم در اولویت کارهای او بود. اگر امروز بخواهیم و بگویند در مجلس نمایندگی الگو کیست، باید مرحوم یحیی زاده را معرفی کرد.
نماینده مردم یزدو اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: یحیی زاده انسان بزرگی بود. یاد و خاطره اش در اذهان مردم مانده است. حضور باشکوه مردم در این مراسم نشان دهنده این است که عشق به او همچان در دل های شماست.
وی تصریح کرد: شرایط کار کردن برای نماینده این حوزه انتخابیه بعد از مرحوم یحیی زاده بسیار سخت خواهد بود. چرا که ما نمی توانیم پاسخ گوی تلاش ها و فداکاری های این مرد خدا باشیم. در عرصه سیاست دانا بود. اهل بصیرت بود. در عرصه قانون گذاری نظرات کارشناسی جدی می داد و اشراف کامل بر مسائل حقوقی داشت.
گفتنی است مراسم محفل شعر و خاطره «بی قرار خدمت» به یاد یحیی زاده نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر حداد عادل و مسئولین استانی و شهرستانی در کانون شهید رجایی میبد عصر دیروز (۲۲/۱/۹۳) برگزار شد.

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*