مشق خدمت؛ سی و یک تیر 85

پایان دوازدهمین دفتر

شنبه 31 تیر 1385

شب که شد باز مطالعه و تکمیل این چند صفحه را ادامه دادم و بالاخره امشب به آخرین صفحه این دفتر رسیدم. دفتر دوازدهم که در آن نیمه دوم مجلس هفتم هم شروع شد …

البته اتفاقات شیرین این دفتر دو بار ملاقات با رهبری و استفاده از سخنان ارزشمند ایشان بود. (هفت خرداد، شروع سومین سال مجلس هفتم، و 29 خرداد ملاقات مسئولان نظام!)

بهرحال آنچه که عیان است دفتر عمر ما نیز به همین سرعت ورق می خورد، پر می شود و ما توجه نداریم! …

نزدیک نیمه شب شنبه آخر تیرماه هست تا دقایقی دیگر وارد مرداد می شویم. مثل اینکه دیروز بود شنبه 6 خرداد که این دفتر شروع شد و حالا تومار آن در هم پیچیده شده است!

راستی حتماً باید ذکر کنم که در 11 روز گذشته اسرائیل به جنگ سنگین با حزب الله لبنان پرداخته و بدترین و سهمگین ترین حملات را علیه شیعیان مظلوم صورت داده است!؟

این هم از وقایع بسیار تلخ این مدت است. البته در کنار این واقعه غم انگیز، حزب الله هم برای اولین بار کارهایی کرد تاریخ هرگز سراغ نداشته است!

غرق نمودن ناوچه فوق العاده مدرن اسرائیل، اصابت هواپیمای F-16 ، موشک باران شمال اسرائیل از جمله حیفا!

بهرحال دست قدرتمند پروردگار از آستین حزب الله مومن و مظلوم بیرون آمده و کاری که طی 58 سال، کل اعراب بی خاصیت نتوانستند انجام دهند، به تنهایی انجام می دهد.

جالب و قابل توجه اینکه این دفعه، ظاهرا اسرائیل هم بازی آمریکا خورده است!، آنچه مهم است این است که آمریکا در پی تشکیل خاورمیانه جدید است و همه این کشتارها که بوسیله سرباز خط مقدم آمریکا (=اسرائیل) انجام می شود در همین راستا تحلیل می شود.

خداوند ریشه دشمنان اسلام و دشمنان قرآن را بکند و هرچه زودتر، پیروزی نهایی را نصیب حزب الله گرداند!

باز باید در پایان یادآور شوم که:

به پایان آمد این دفتر

حکایت همچنان باقی است!

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*