سرآغاز

باسمه تعالی»

«پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده» (yahyazadah.ir) در سال آخر حیات مرحوم حاج آقای یحیی زاده به عنوان منبع رسمی انتشار اخبار فعّالیت ها و دیدگاه های آن مرحوم و نیز پل ارتباطی مردم شریف حوزه انتخابیه تفت و میبد با نمایندۀ خود به ایفای نقشی مؤثر در تعامل دو سویۀ موکلان و نمایندۀ خود می پرداخت.
در ایام بستری بودن آن مرحوم در بیمارستان این پایگاه به عنوان منبعی موثق به اطلاع رسانی در مورد وضعیت جسمانی ایشان می پرداخت و پس از ضایعۀ درگذشت ایشان مسؤولیت انعکاس به موقع برنامه های تشییع و ترحیم و … را به خوبی ایفا نمود.
در چند ماه آغازین امسال، عمدتاً برخی دستنوشته های آن عزیز سفرکرده مربوط به ایام جنگ تحمیلی و یا دوران خدمت در سنگر مجلس و نیز خاطرات بعضی از عزیزان از آن مرحوم، در آن پایگاه، منتشر می شد.
به پیشنهاد برخی عزیزان، تصمیم بر آن شد که ضمن حفظ پایگاه قبلی به عنوان یک مجموعه ارزشمند، از این به بعد، مطالب مرتبط با آن فقید سعید، در قالب یک تارنمای جدید ارایه گردد. برخی عوامل این تصمیم عبارتند از:
پایگاه قبلی، یک پایگاه اطلاع رسانی شخصی بود که طبیعتاً استمرار آن در درازمدت پس از درگذشت مالک آن، با مشکل قانونی همراه است.
از آنجا که پایگاه قبلی برای ارتباط دو سویه نماینده و موکّلان طراحی شده بود، برخی بخشهای آن، اکنون بلاموضوع است و از سوی دیگر، قسمت های جدیدی پس از درگذشت آن مرحوم باید اضافه یا تقویت گردد که این نیازمند بازنگری کامل در قالب پایگاه بود.
بدین ترتیب، از این به بعد، مطالب جدید در این تارنما (که فعلاً از نسخه آزمایشی آن استفاده می شود) با نشانی جدید (yahyazadeh.ir) منتشر می گردد و امیدواریم با نظرات سازندۀ شما عزیزان، نسخه نهایی این تارنما، بستری مناسب برای ترویج گفتمان دینی و هم اندیشی تکاپوگران عرصۀ تکلیف مداری باشد.
انتشار تدریجی دست‌نوشته‌ها و خاطرات آن مرحوم، انعکاس خاطرات مردم از آن چهره خدمتگزار، بهره گیری از نوشته‌های مرتبط با ترویج سبک زندگی اسلامی (که ابعادی از آن در زندگی ایشان متجلی بود) و… از جمله محورهایی است که امیدواریم بتوانیم به توفیق الهی و با همراهی شما عزیزان، در این تارنما بارگذاری نماییم و درخواست می‌کنیم اگر عکس، فیلم، یادداشت یا خاطره‌ای از آن چهره خدوم دارید؛ یا نوشته، مقاله، طرح یا هر چیز دیگر متناسب با این تارنما دارید، برایمان ارسال فرمایید.
در همین جا لازم است از زحمات تمام عزیزانی که در شکل گیری و استمرار پایگاه اطلاع رسانی سابق و نیز تارنمای جدید فرهنگی، با زحمات شبانه روزی و مخلصانۀ خود، ایفای نقش نمودند، تقدیر و تشکر نماییم و از درگاه الهی، توفیق روزافزون برای ایشان مسألت کنیم.
در پایان مجدداً از همۀ همراهان عزیز برای ارایۀ پیشنهادهای سازنده و محتواهای مناسب، درخواست یاری و مساعدت می کنیم. و من الله التوفیق و علیه التکلان

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*