پیام تسلیت فرماندار تفت

انا لله و انا الیه راجعون
الذِينَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِكَةُ طَيِّبِينَ يَقُولُونَ سَلامٌ عَلَيْكُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ (نحل آیه 32 )

خبر ارتحال جانسوز عالم ربانی و اسوه اخلاق، حضرت حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده، نماینده ساده زیست و نجیب شهرستانهای تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، دل ها را اندوهگین و دیدگان را گریان ساخت. آن سید بزرگوار و فقیه اهل بیت که در زهد نسبت به ظواهر دنیوی، نمونه، دردفاع از حقوق مردم مستضعف و رسیدگی به امور محرومان، مجاهدی نستوه و در پاسداری از ارزشهای متعالی اسلام ناب و تبعیت از فرامین ولایت فقیه استوار و در مجموع اخلاق و کمالات، نادره ای از نوادر عصر خود بود، سرمایه عمر شریف و ارزشمند خویش را در مسیر نشرحقایق نورانی قرآن کریم و معارف اهل بیت عظیم الشأن و خدمت به محرومان جامعه سپری کرد و مشعلی فروزان درارشاد وهدایت مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر نمایندگی مجلس شورای اسلامی بود.
ایشان عالم مجاهدی بود که با فهم عمیق معارف اسلامی و التزام عملی به احکام الهی، راه سعادت ابدی را در عرصه خدمت به بندگان خدا جستجو می کرد. درود خدا بر آن عزیز سفر کرده و بر اجداد طاهرینش باد.
اينجانب اين مصيبت تأسف بار را به ساحت مقدس حضرت ولي عصر ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) و همچنين سلسله جليله روحانيت و مردم شريف و مؤمن شهرستان تفت، بويژه فرزندان و خانواده مکرم آن فقید سعید تسليت عرض نموده و از درگاه ايزد منان براي همه بازماندگان و ارادتمندان ايشان صبر جميل و اجر جزيل و براي آن سالك راه حق رحمت الهي و حشر با اولياءالله را مسئلت مي نمايم.

 

 

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*