پیام تشکر وسپاسگزاری خانواده محترم نماینده راحل شهرستان های تفت و میبد

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

در ایام سوگواری شفیعه محشر فاطمه زهرا سلام الله علیها ، دلداده ای از ذریه آن حضرت به جوار رحمت الهی پرکشید و غم واندوهی جانکاه بر دل های سوخته خیل عظیم دوستداران و ارادتمندانش بر جای نهاد.
ما ضمن تسلیم کامل در مقابل مشیت الهی و حمد و ثنای خدای علیم و حکیم ، بدینوسیله :
الف ) از تمام مردم عزیز و مسئولان محترم که در ایام بستری بودن مرحوم حجت الاسلام والمسلمین یحیی زاده در بیمارستان، با تماس های تلفنی ، عیادت و بویژه با دعاها و توسلات خود، مایه دلگرمی و امید ما بودند و در رقم خوردن این عروج زیبا و ملکوتی و مایه غبطه، نقش آفرین شدند، صمیمانه تشکر می کنیم.
ب ) از آحاد عزیزانی که با حضور پرشور در مراسم تشییع در تهران ، قم ، تفت و میبد و نیز برپائی مراسم ترحیم در مناطق و مساجد مختلف بویژه در سطح استان یزد، برای تعالی روح آنمرحوم دعا کردند و مایه تسلی بازماندگان شدند و نیز عزیزانی که با ارسال پیام تسلیت، با بازماندگان همدردی کردند، قدردانی و سپاسگزاری می کنیم و برای همگان از خدای منان ، طول عمر با عزت و عافیت خواهانیم.
لازم است ازدفتر مقام معظم رهبری “دام ظله” مسئولان معزز نظام، نماینده معظم ولی فقیه در استان یزد، نماینده معزز مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری، استاندارمحترم یزد، ائمه جمعه مکرم استان بویژه شهرستان های میبد و تفت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بالاخص مجمع نمایندگان استان یزد، ادارات و نهادها و ارگان های نظامی و انتظامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، اصحاب رسانه و سایت های اطلاع رسانی، علماء، طلاب، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، تقدیر و تشکر ویژه نمائیم.
ج ) با عنایت به نزدیک بودن ایام ولادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، از عموم مردم ولایتمدار منطقه درخواست می نمائیم که به روال سال های گذشته با برگزاری پرشور مراسم جشن های میلاد آن حضرت و ذکر فضائل و مناقب بی بی دو عالم همچون گذشته در تعظیم شعائر الهی پیشگام باشند.
د ) از عموم عزیزان استدعا داریم با اهدای ثواب اعمال خیر به روح آن فقید سعید، همچنان به علو درجات آن مرحوم کمک نموده و بدینگونه حق شناسی از یک چهره خدوم و مومن را به اوج برسانند.

خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین یحیی زاده

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*