نتیجه احترام به کارمندان مجلس

باسمه تعالی

دست نوشته های ثبت نام مجلس هشتم (2)

توضیح: مرحوم حاج آقا یحیی زاده در انتخابات مجالس ششم تا نهم شرکت کرد و بجز انتخابات اول، در سه انتخابات بعدی با رأى مردم وارد مجلس شد. اما وجه مشترک هر چهار بار، استنکاف او از ثبت نام برای نامزدی انتخابات بود و البته هربار با اصرارهای فراوان شمار زیادی از عموم مردم و اعلام تکلیف برخی نخبگان، وظیفه را چیزی خلاف تمایل شخصی و اولیه خود می دید و وادار به ورود به عرصه انتخابات می شد.

در میان روزنوشت های آن مرحوم در ایام نمایندگی، بخشهایی به جریانات منجر به نامزدی برای مجالس هشتم و نهم مربوط می شود.

به هدف ارایه نمونه ای از توجه به تکلیف گرایی و بی اعتنایی به مقام و منصب دنیایی، طی چند قسمت، بخشهایی از یادداشت های قابل انتشار مربوط به ثبت نام در مجلس هشتم تقدیم می گردد. امیدواریم بعدها بتوانیم یادداشت های مربوط به ثبت نام مجلس نهم را نیز منتشر کنیم.

به امید گسترش روزافزون وظیفه محوری در رفتارهایمان ان شاء الله.

 بخشی از روز نوشت 1386/10/2

یک نکته جالب اینکه تاکنون تعداد زیادی از کارمندان رده های پایین مجلس و همچنین بعضی از رانندگان مجلس، که به نحوی شنیده اند من تصمیم به ترک صحنه دارم، تاکید و گاهی التماس کرده اند که مجددا ثبت نام کن و در این مسیر بیا! این در حالی است که غالب آنها از این مجلس اصلا راضی نیستند و برای اتمام این دوره و آمدن افرادی دیگر لحظه شماری می کنند!

به نظر من تنها دلیلش صمیمی و گرم و مهربان بودن با آنهاست. وقتی کارمند جزء که زحمت می کشد، وضوخانه و … تمیز کند، یا مجلس را تی می کشد، می بیند من با او با احترام مواجه می شوم و کاملا با او رفیق هستم، همین برایش کفایت می کند و ممنون است!

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*