آنچه همیشه در فکرش بودم و در تب و تابش می سوختم ظاهرا امشب صورت می گیرد

تاریخ نگارش توسط آن مرحوم:غروب جمعه 5 / 1 / 1367

باسمه تعالی

دیروز صبح حدس می زدم که شب عملیات باشد و بود و بحمدلله کاملا موفقیت آمیز بوده است ، گرچه رادیو تا کنون خبری از این عملیات نقل نکرده است.
امروز هم احتمال می دهم که امشب ، شب عملیات تیپ الغدیر باشد. آنچه همیشه در فکرش بودم و در تب و تابش می سوختم ظاهرا امشب صورت می گیرد.
اما هنوز معلوم نیست که کی من توفیق پیدا می کنم که نظاره گر حماسه آفرینی هم ولایتی ها باشم. هنوز معلوم نیست کجا و کی رسما به من خبر می دهد که خبری هست تا من هم تقاضایم و آرزویم را با مسئولین در میان گذارم و خود را به آنها برسانم.yahyazadeh (70)
گذشته از همه این ها خیال می کنم به همان اندازه که این چند روز موفق نشدم بدن خود را پاکیزه کنم و حمام بروم و شستشو دهم ، در این چندسال هم توفیق پیدا نکردم قلب را از آثام ، آمال ، اهواء و .. . خالی سازم و پاکسازی نمایم. ولی همیشه خواسته قلبی من این بوده است که او ابتدا پاکم کند و بعدخاکم و اگر چنین چیزی امکان ندارد هرچه زودتر مرا از بین ببرد تا بیشترازاین بی شرمی نکنم و روسیاه نشوم.
و در این واپسین دقایق روز جمعه روز 6 شعبان از خداوند می خواهم همه رزمندگان را از همه بلایا مصون دارد و همه آنها را به همه اهداف شرعیشان برساند.
خدایا به رزمندگان اسلام نصرت و ظفر عنایت کن و آنهارا در هر دو جبهه داخل و خارج سربلند فرما . آمین یارب العالمین

 

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*