یادواره شهدای گمنام دانشگاه پیام نور و شهدای شهرستان تفت برگزار شد.

یادواره شهدای گمنام دانشگاه پیام نور و شهدای شهرستان تفت پنجشنبه شب گذشت مصادف با 27 فروردین با حضور خانواده شهدا و جمعی از دانشجویان در دانشگاه پیام نور تفت برگزار شد.

مشهدی بافان، راوی دفاع مقدس و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به رشادت های شهدا در ایام جنگ گفت: آنها در مقابل دشمنان با اراده کامل و تکیه بر آستان خداوند متعال جان خود را تقدیم کردند و امروز نیز ما بایستی با زنده نگه داشتن یا و خاطره آنها در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی افزود: سه هدف عمده انقلاب اسلامی که امام (ره) آن دنبال می‌کرد، شامل بیرون راندن شاه از کشور، تشکیل حکومت اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور انقلاب اسلامی بود که بیرون کردن شاه و وارد کردن خدا در زندگی محقق شد، اما متأسفانه به دلیل عدم اطاعت از فرامین رهبری برخی از مواقع بین حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی فاصله ایجاد می‌شود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رزمندگان ما با دست خالی و در ‌‌نهایت مظلومیت با اهدای جان خود از کشور و دین خود دفاع کردند و براساس تکلیفی که بردوش خود احساس می‌کردند اوامر و دستورات ولی فقیه و مقتدای خویش را اطاعت کرده و نگذاشتند علی رغم همه تهدیدات و تحریم‌ها حرف رهبرشان برروی زمین بماند، اما امروز ما باید ببنیم که در این راستا چه فعالیتی را انجام می‌دهیم.

در این مراسم با اهدا لوح یادبودی به پدر مرحوم یحیی زاده نماینده فقید مردم شهرستان های تفت و میبد در ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از خدمات و تلاش موثر آن مرحوم در جهت خدمت به مردم این شهرستان، تقدیر به عمل آمد.

 

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*