مشق خدمت 16 الی 20 مرداد ۸۴

از نرفتن احمدی نژاد به کاخ سعد آباد/بی شرفی اروپایی ها

یکشنبه 16 مرداد 84

احمدی نژاد به کاخ سعدآباد نرفت!

امروز اولین رئیس جمهور برای دیدار رئیس جمهور جدید، آقای اسد از سوریه به ایران آمده بود. معمولاً طبق رسم و رسومات اینگونه از میهمان‌ها در کاخ سعدآباد با رئیس جمهور دیدار می‌کنند؛ ولی احمدی نژاد تصمیم گرفته است از سعدآباد استفاده نکند و همین جا (در همسایگی ما) در خیابان پاستور از رؤسای جمهور استقبال و با آنها ملاقات کند. البته این کار موجب شده بود تا حدود ساعت 6,30 که به خانه رسیدیم، بیشتر راه‌ها و مسیرها بسته بود… برای همین منظور بخشی از خیابان آنجا را هم همین امروز آسفالت کردند.

سه شنبه 18 مرداد 84

دو خبر؛ یکی جالب‌تر از دیگری!

  1. یکی از دوستان … گفت: بشّار اسد که روز یکشنبه به تهران آمد، برای ارائه پیام بوش رئیس جمهور آمریکا به رئیس جمهور جدید آمده و پیام بوش، تهدید ایران در مورد مسائل هسته‌ای بوده است.
  2. یکی از مقامات فرانسه (ظاهراً شیراک) به آقای خرّازی گفته است: چند تا کلاشینکف به شما دادیم، همه دنیا را ناامن کردید. خیال می‌کنید می‌گذاریم انرژی اتمی داشته باشید.

پنجشنبه 20 مرداد 84

اروپایی‌های بی‌شرف!

در نشست شورای حکام آژانس هسته‌ای بعد از 21 ماه مذاکره و سر کار گذاشتن ما، امروز تصویب نمودند (هر 35 کشور عضو) که ایران حتی فعالیت U.C.F. اصفهان هم که دو روز است تصمیم گرفته شروع کند، شروع ننماید! مرگ بر این ننگ! و مُرده باد افراد خودباخته و دلباخته غرب که آن قدر، به قول و قرارهای این دروغگویان بین المللی دل بسته بودند و خود را و ما را فریب دادند!

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*