در هفتمین همایش جبهه فرهنگی میبد؛

از شخصیت صدیق و خدمتگزار مرحوم یحیی‌زاده تجلیل شد+ تصاویر

صبح امروز جمعه ۱۱ فروردین هفتمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد مانند شش همایش قبلی با حضور گرم و باشکوه فعالان فرهنگی میبد در رضویه فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ جبهه فرهنگی میبد در هفتمین همایش خود به مناسبت فرا رسیدن پنجمین سالروز رحلت نماینده خدوم و مردمی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال یحیی زاده(نماینده فقید میبد و تفت درمجلس)، میزبان خانواده آن مرحوم و جمع کثیری از فعالین فرهنگی و اجتماعی شهرستان میبد بود.

در ابتدای این مراسم و بعد از ادای احترام به سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام زکریا اخلاقی از خصوصیات و اخلاق نماینده فقید تفت و میبد و از خاطراتی که با مرحوم یحیی زاده داشتند سخنانی ایراد کردند.

سپس مدعوین به همایش شاهد کلیپی کوتاه از زندگی و مراسم تشییع جنازه آن مرحوم بودند و سپس فرزند مرحوم یحیی زاده، حجت الاسلام سید علی یحیی زاده در مورد پدر بزرگوارشان و سبک زندگی و فعالیت هایش سخنرانی کرد.

در انتهای همایش نیز مراسم قرعه کشی مسابقه منتخب جمله رهبری در سال ۹۵ برگزار و ده نفر برنده شناخته شدند. بسته فرهنگی ویژه ای نیز در پایان به دعوت شدگان اهدا شد و عکس یادگاری مثل همه همایش های قبلی حسن ختام مراسم بود.

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*