پیام تسلیت نماینده پیشین مردم حوزه های ابرکوه،بافق،خاتم،مهریزوبهاباد

الّذین اِذا اصابتهُم مُصیبَة قالوا انّا لله و انّا اِلیهِ راجِعون

آمد بهار و بی گل رویت بهار نیست باد صبا مباد چو پیغام یار نیست بی سرو قد یار چه حاجت به جویبار ما راسرشک دیده کم از جویبار نیست

در آغاز سال نو ضایعه ی درگذشت حضرت  حجت السلام سیدجلال یحیی زاده ،نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی‌و از مفاخر روحانیت و از چهره‌های برجسته علمی‌کشور , و استان یزد ، غم و اندوهی جانکاه بر پیکره ی ایران اسلامی‌و مردم شریف استان یزد علی الخصوص شهرستانهای میبد و تفت وارد نمود . روحانی آگاه به زمانی که با تشخیص دقیق ، وظیفه خود را در عصر حاضر، روشنگری و تلاش برای تببین معارف وحقایق ناب اسلام و رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش قرار داد .

روحانی ساده زیست و بی ریایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی‌تا کنون, خود را وقف حل مشکلات مردم و نیازمندان نمود و در رفع مشکلات آنان تمام سعی خود را گذاشت و فراقش هم اکنون قلب همه ی دوستداران او را متأثر و اندوهناک کرده است .

اینجانب این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری و بیت معزز و بازماندگان آن عزیز سفرکرده و مردم عزیز استان یزد به ویژه شهرستانهای تفت و میبد تسلیت عرض نموده و از خداوند منُان در این عام الحزن ، تحمل این مصائب و جبران این خلاءها را به کرمش برای خود و مردم شریف منطقه خواهانم .

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

باز نشر محتوا با ذکر منبع " تارنمای فرهنگی مرحوم یحیی زاده" مجاز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*